Katarina Lalander Hamnes

Kundeservice & begeistring

Med mer enn 30 års erfaring inennfor foredrag for næringslivet leverer Katarina fantastiske foredrag innenfor kundeservice, salg, klagebehandling, personalledelse, motivasjon, fleksibilitet, teamwork og mersalg.

Stikkord:

Ønsker du et foredrag med Katarina Lalander Hamnes? Send en oss uforpliktende forespørsel.

Katarina Lalander Hamnes har begeistret sine kursdeltakere i Norge og utland siden 1988 og er hele to ganger nominert som Beste Foredragsholder av Confex.

Hun har bred erfaring fra en rekke forskjellige bransjer som f eks reiseliv, transport, cruise, restaurant, handel, sykehus, treningssenter, kundesenter, kjøpesenter, support, næringsforeninger og kommuner.

Katarinas foredrag og kurs er morsomme, motiverende, konkrete, praktiske og fulle av A-HA-opplevelser, råd og tips! Du kan velge hvordan du ønsker at foredraget skal vinkles og foredragets lengde.

Eksempler på innhold i foredrag kan være

  • Fokus på intern service
  • Mersalg som en serviceopplevelse
  • Klagebehandling
  • Fleksibilitet og teamwork
  • Møte mellom mennesker

Katarina kan også holde foredrag som er rettet mot ledere av serviceorganisasjoner eller tilpasse dine behov, ønsker og utfordringer.

I tillegg til foredrag kan også Katarina holde også kurs innenfor temaer du ønskes å belyse i din organisasjon. Her tilbyr hun materiale og aktiviteter som kan gjennomføres av bedriften i etterkant. Dette vil forsterke effekten av et kurset.

Katarinas lange erfaring som foredragsholder, forfatter og kursutvikler vil skape resultater for din bedrift og i din organisasjon. Dere vil få et innhold som gir deltakerne lyst og verktøy til å gjennomføre konkrete forandringer etter kurset!

Send en uforpliktende forespørsel på Katarina Lalander Hamnes

Send en uforpliktende forespørsel på Katarina Lalander Hamnes

Kategorier for Kundeservice & begeistring

Relaterte foredragsholdere